roeach

Roeach

Wat betekent “Roeach”?

In het eerste boek van de Bijbel vinden we twee keer dit woord terug, namelijk:

“De aarde was nog woest en doods, en duisternis lag over de oervloed, maar Gods Roeach, Gods geest zweefde over het water.” Gen. 1, 2

“Toen maakte God, de HEER, de mens. Hij vormde hem uit stof, uit aarde, en blies hem levensadem, Roeach in de neus. Zo werd de mens een levend wezen.” (Gen. 2, 7)

Je durven in beweging laten zetten door Gods Geest, door zijn Roeach, hiervan dromen wij nog altijd.

“Daarom: Roeach voor én met kinderen”

Roeach richt zich tot alle kinderen tussen 7 en 12 jaar die samen met andere leeftijds- genootjes op een speelse en creatieve manier willen kennis maken met Jezus, met de verhalen in de Bijbel en met het christelijk geloof. De verhalen van toen zijn nog steeds terug te vinden in ons dagelijks leven, en kunnen ons helpen om in vrede en geluk met elkander te leven.

Roeach is ….

Roeach is heel plezant!!!!

Op de Roeach heb ik heel veel bijgeleerd en je beleeft er van alles zoals: een film bekijken, iets knutselen en je krijgt er nieuwe vrienden. Dit jaar heb ik er me heel hard geamuseerd. Ik kijk al erg uit naar de Roeach van volgend jaar.

Ruben.

Folder